גודל טקסט      
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על הודעות המרכז הרפואי
הודעות המרכז הרפואי

הודעות המרכז הרפואי

עצור
הנחיות בתיאום משרד הבריאות
פעילות המרפאות והמכונים: - הפעילות נעשית עפ"י כללי בטיחות ומיגון קפדניים ובהתאם להנחיות, ובמספרי חולים שמותאמים למבנה המרפאות שלנו. -אנו בודקים חום לכל עובד/ מבקר שבא לביה"ח. עובד/מבקר עם חום מעל 38 מתבקש לא להיכנס לביה"ח. העובד ימסור למקום עבודתו שנמנע ממנו להיכנס בשל חום גבוה. -כמו כן, לא תורשה כניסה של מבקרים הסובלים מתסמינים. ולא תורשה כניסה למחלקות בית החולים של מבקרים שאמורים להיות בבידוד ביתי (נחשפים או נשאים של נגיף הקורונה). - תורשה נוכחות מבקר אחד בלבד ליד מטופל בתנאי שאינו סובל מאחת התופעות לעיל.
זימון תורים מקוון
חדש במרכז הרפואי ברזילי- זימון תורים מקוון להזמנת תור למרפאות. לקישור לזימון תורים - לחץ על הכותרת.
חדש בברזילי- המידע הרפואי שלך
חדש בברזילי- כל המידע הרפואי שלך בלחיצת כפתור. לכניסה ראשונית לקבלת קישור דיגיטלי יש לגשת לאחת העמדות הנ"ל לבצע רישום: *משרד קבלה ראשי *מרפאות החוץ *חדר המיון ומכון הדימות למידע נוסף מצורף קישור http://www.bmc.gov.il/?CategoryID=865&ArticleID=3925
שיירותי דת ואירוח למשפחות שומרי שבת
משפחה שומרת שבת תשמח לארח אתכם תוך שמירת קדושת השבת. לפרטים נוספים על שירותי דת במרכז ואירוח בשבת. לחץ על הכותרת.
דלג על על בית החולים
על בית החולים
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners

מבט אישי מתלמידת בית הספר לסיעוד במרכז הרפואי ברזילי

מבט אישי  מתלמידת בית הספר לסיעוד

ההתנסות הקלינית ואנחנו לימודי דיפלומה 9/2015 מגזר בדואי

(קורס יעודי לסטודנטים בדואים מאזור הדרום)

ביה"ס לסיעוד ברזילי

 "מה יהיה.., איך יהיה.., כיצד יתייחס אלינו הצוות.., כיצד יקבלו אותנו המטופלים.., האם נצליח..?" אלו מקצת השאלות שהעסיקו כל תלמיד מהקורס טרם כניסתנו הראשונה להתנסויות במרכז הרפואי ברזילי. גודל ההתרגשות והציפייה היו כגודל החרדה והאי-וודאות שחשנו בשבועות שקדמו להתנסות.

 

כהכנה להתנסות, תרגלנו מיומנויות קליניות בסיסיות, חשיבה קלינית ותקשורת אשר תרמו להעלאת תחושת הביטחון וגשרו בין התיאוריה לעשייה, בנוסף שיחת ההכנה עם מרכזת הקורס, הגב' אורית ברקת, עודדה למוטיבציה ותחושת אחריות ללמידה.

 

מפגש שהתקיים עם מנהלת ביה"ס, הגב' תמר לאור ומנהלת שרותי הסיעוד, הגב' לימור שיימן,  שהעבירה מסרים שתרמו להבנת ה"אני מאמין" של המרכז בכלל ובהתייחס לסטודנטים לסיעוד בפרט. מסרים אלו הגבירו מאוד מוטיבציה והפחיתו את רמת החרדה מיחס הצוות כלפינו.

 

ההתנסות הראשונה נמשכה 5 שבועות והתקיימה במחלקות: המבוגר פנימי וכירורגיה והתאפיינה בלמידה רבה, השקעה גדולה ורצינות גבוהה שהפגין כל לומד ותרמו להצלחתה של הקבוצה. יחד עם זאת נהנינו מאוד מהלמידה והחשיפה למטופלים ולאנשי הצוות, התרשמנו מהיחס הנעים שהפגין הצוות כלפינו. תחושת השליחות שאפיינה כל-כך את כל הצוות הסיעודי בכל מחלקה, שימשו לנו כדגם תפקיד.

 

  

 

כתבה: שלוף חלוד

             קורס לימודי תעודה 9/2015 - מגזר בדואי.

הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד