גודל טקסט      
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על הודעות המרכז הרפואי
הודעות המרכז הרפואי

הודעות המרכז הרפואי

עצור
הנחיות בתיאום משרד הבריאות
פעילות המרפאות והמכונים: - הפעילות נעשית עפ"י כללי בטיחות ומיגון קפדניים ובהתאם להנחיות, ובמספרי חולים שמותאמים למבנה המרפאות שלנו. -אנו בודקים חום לכל עובד/ מבקר שבא לביה"ח. עובד/מבקר עם חום מעל 38 מתבקש לא להיכנס לביה"ח. העובד ימסור למקום עבודתו שנמנע ממנו להיכנס בשל חום גבוה. -כמו כן, לא תורשה כניסה של מבקרים הסובלים מתסמינים. ולא תורשה כניסה למחלקות בית החולים של מבקרים שאמורים להיות בבידוד ביתי (נחשפים או נשאים של נגיף הקורונה). - תורשה נוכחות מבקר אחד בלבד ליד מטופל בתנאי שאינו סובל מאחת התופעות לעיל.
זימון תורים מקוון
חדש במרכז הרפואי ברזילי- זימון תורים מקוון להזמנת תור למרפאות. לקישור לזימון תורים - לחץ על הכותרת.
חדש בברזילי- המידע הרפואי שלך
חדש בברזילי- כל המידע הרפואי שלך בלחיצת כפתור. לכניסה ראשונית לקבלת קישור דיגיטלי יש לגשת לאחת העמדות הנ"ל לבצע רישום: *משרד קבלה ראשי *מרפאות החוץ *חדר המיון ומכון הדימות למידע נוסף מצורף קישור http://www.bmc.gov.il/?CategoryID=865&ArticleID=3925
שיירותי דת ואירוח למשפחות שומרי שבת
משפחה שומרת שבת תשמח לארח אתכם תוך שמירת קדושת השבת. לפרטים נוספים על שירותי דת במרכז ואירוח בשבת. לחץ על הכותרת.
דלג על על בית החולים
על בית החולים
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners

נס השמירה על התזונה בחג החנוכה

לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לחגוג את החג הטעים בשמחה ובאותה עת לשמור על אורח חיים בריא ותזונה נכונה. אין צורך בנס גדול!

טיפים לכבוד חג החנוכה

לביבות:

יכולות להיות נפלאות ובריאות-  הכינו אותן עם  כמה שיותר ירקות כמו גזר, קישואים, בצל, פטרוזיליה ודלעת ואפו בתנור במקום לטגן. יתקבלו לביבות טעימות ובריאות, שלצידן ניתן להגיש מטבל יוגורט מרענן.

סופגניות:

איכלו סופגנייה אחת טעימה ומפנקת, אך בחרו בחוכמה ומרצון בזמן ובמקום שמתאים לכם. לא בגלל ש"חבל" או "היה בבית" או "הילד לא רוצה יותר" או בגלל ש"חברה הכינה ולא נעים לך".

זמן איכות משפחתי:

 נצלו את ימי החנוכה,  בהם הילדים בחופש מבית הספר ונמצאים יותר בבית והשתדלו לאכול ארוחות משפחתיות משותפות המגוונות במאכלים בריאים.

 

 

הדלקת נרות:  
מתארחים להדלקת נרות? כדי שתוכלו ליהנות מקינוח בריא, הביאו איתכם אפשרות קלילה ובריאה לקינוח- לדוגמא סלט פירות,  כדורי תמרים או תפוחי עץ אפויים בתנור.

 

ספורט וחנוכה:

נסו לשמור גם במהלך החנוכה על שגרה ספורטיבית.
המשיכו
לבצע אימונים ונצלו את הזמן בסוף השבוע להליכות, 
רכיבה  על אופניים או טיולים רגליים משפחתיים.

 

ולסיום, בתום החג, זיכרו כי את האוכל המסורתי
של  חג החנוכה אוכלים  רק במהלך החג!

 

מאחלות לך ולבני משפחתך חג חנוכה שמחבריא ומהנה!

        היחידה לתזונה ודיאטה המרכז הרפואי ברזילי

      

 

הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד