גודל טקסט      
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על הודעות המרכז הרפואי
הודעות המרכז הרפואי

הודעות המרכז הרפואי

עצור
דרוש כוח עזר סיעודי
למערך הסיעוד במכרז הרפואי ברזילי דרוש כוח עזר סיעודי , לפרטים נוספים ניתן לפנות לטל 08-6745800
דרושים אחים ואחיות בברזילי
למרכז הרפואי ברזילי דרושים/ות אחים/יות מוסמכים/ות בוא/י לעבוד איתנו ותזכה/י לאפשרויות לקידום מקצועי, עידוד למחקר, השתתפות כספית בלימודים ובשכר דירה ולא פחות חשוב למשפחה חדשה ויחס חם ואישי!- פרטים נוספים בטל 08-6745800
בדיקת סקר גנטית מורחבת
המרכז הרפואי ברזילי מציע לכם את האפשרות לבצע בדיקה חדשנית זאת, באמצעות פגישה עם הגנטיקאי ומתן דם. הבדיקה נשלחת למעבדת מחקר מהמקצועיות ביותר בארץ.
E.E.G- בדיקות בזמינות מיידית
במכון הנוירולוגי במרכז הרפואי ברזילי בדיקת EEG בזמינות מידית. לפרטים לחץ על הכותרת.
ללשכת הבריאות באשקלון דרוש אח
ללשכת הבריאות באשקלון דרוש אח למשרה חלקית או מלאה לביצוע חיסונים במגזר החרדי בבתי הספר פרטים נוספים בטלפון 08-6745120
דלג על על בית החולים
על בית החולים
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners

כנס משרד הבריאות בנושא חווית המטופל

ביום חמישי, 31/5/13, התקיים בגני התערוכה כנס בארגונו של משרד הבריאות בנושא חווית המטופל.

ד"ר חזי לוי ומנכל משרד הבריאות

 

זהו כנס רב משתתפים, אשר דן בתהליכים להגברת האיכות בטיפול בחולים, הן בבתי החולים והן בקופות החולים, והפיכת המפגש הרפואי לחוויה חיובית, ככל שניתן בנסיבות האלה.

המרכז הרפואי ברזילי נבחר מקרב מספר מתחרים להציג את עשייתו בנושא בדוכן במהלך הכנס.

המרכז הרפואי ברזילי עושה רבות למען שיפור האיכות של הטיפול הרפואי שניתן בו, הן למאושפזים והן לחולים הפוקדים את מרפאותיו ומכוניו.

במסגרת זאת, נעשים שיפורים טכנולוגיים להגדלת הזמינות והנגישות ונעשים תהליכים וסדנאות לשם למידה ושיפור השיח בין המטפל למטופל.

כמו כן, עיבינו את מערך הטיפול בתלונות הציבור ואנו מקפידים לברר את הפניות ולענות לפונים בזמן קצר, תוך שיתוף של כל דרגי ההנהלה, לרבות מנהל המרכז.

בדוכן בתערוכה הצגנו את כל התהליכים שנעשו השנה האחרונה ואף הודגמה עבודה שזכתה בפרס בעבר, אשר עסקה בשיפור טכנולוגי במעגל הזמנת/הספקת המזון והארוחות לחולים, בהתאם למצבם הרפואי ובהתאם להוראות הרופאים והתזונאית. מהלך זה הביא לשיפור ניכר בתהליך ולחיסכון וזכה לתשומת לב רבה.

בכנס הצגנו גם תהליכי איכות רבים ואת חזון ויעדי המרכז.

הדוכן והתכנים שהוצגו זכו בתשומת לב רבה ובשבחים רבים, ושוב הוכחנו שהמרכז הרפואי ברזילי עושה רבות למען איכות הטיפול והוא נמצא על המפה, למען עובדיו ומטופליו

 

לקישור לכתבה שצולמה באמצעות הטלפון הסלולרי והועלתה לאתר המרכז הרפואי ב"בשידור מהשטח."

  לכתבה מעתון סקופ אשקלון
הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד