גודל טקסט      
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על הודעות המרכז הרפואי
הודעות המרכז הרפואי

הודעות המרכז הרפואי

עצור
חדש - תחבורה ציבורית אל תוך בית החולים
חדש- חדש- החל מתאריך 21/2/2018 תחנה ציבורית לבית החולים ברזילי במיון החדש בקו אוטובוס מס 18 לבאים מרכבת אשקלון ולתושבי העיר. וקו מספר 7.
מעבדת כלי דם (דופלקס)
מעבדת כלי דם (דופלקס) עברה למשכנה החדש ברנטגן הישן, במספר טלפון חדש 08-6663520 ​
מעבר דיאליזה דחופה למיקום חדש
החל מתאריך 26.6.2018 תפעל הדיאליזה הדחופה בבניין אשפוז כירורגי( הבניין החדש) בקומה 2-
היחידה לטיפול נמרץ כללי עברה למשכנה החדש והממוגן
-מכון צנתורי הלב עובר לקומת המרתף בבניין האשפוז סמוך למכון אלקטרופיזיולוגיה. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומאחלים לכם שנה טובה. - היחידה לטיפול נמרץ כללי עברה למשכנה החדש והממוגן בבניין הכירורגי - הכניסה מבניין האשפוז המערבי מקומת הכניסה (0)- בהמשך למרכז המסחרי- אתנחתא
דרושים אחים ואחיות בברזילי וכוח עזר סיעודי
למרכז הרפואי ברזילי דרושים/ות אחים/יות מוסמכים/ות בוא/י לעבוד איתנו ותזכה/י לאפשרויות לקידום מקצועי, עידוד למחקר, השתתפות כספית בלימודים ובשכר דירה ולא פחות חשוב למשפחה חדשה ויחס חם ואישי!- פרטים נוספים בטל 08-6745800
אירוח למשפחות של חולים שומרי שבת
משפחה שומרת שבת תשמח לארח אתכם תוך שמירת קדושת השבת. לפרטים נוספים לחץ על הכותרת.
דלג על על בית החולים
על בית החולים
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners

כנס משרד הבריאות בנושא חווית המטופל

ביום חמישי, 31/5/13, התקיים בגני התערוכה כנס בארגונו של משרד הבריאות בנושא חווית המטופל.

ד"ר חזי לוי ומנכל משרד הבריאות

 

זהו כנס רב משתתפים, אשר דן בתהליכים להגברת האיכות בטיפול בחולים, הן בבתי החולים והן בקופות החולים, והפיכת המפגש הרפואי לחוויה חיובית, ככל שניתן בנסיבות האלה.

המרכז הרפואי ברזילי נבחר מקרב מספר מתחרים להציג את עשייתו בנושא בדוכן במהלך הכנס.

המרכז הרפואי ברזילי עושה רבות למען שיפור האיכות של הטיפול הרפואי שניתן בו, הן למאושפזים והן לחולים הפוקדים את מרפאותיו ומכוניו.

במסגרת זאת, נעשים שיפורים טכנולוגיים להגדלת הזמינות והנגישות ונעשים תהליכים וסדנאות לשם למידה ושיפור השיח בין המטפל למטופל.

כמו כן, עיבינו את מערך הטיפול בתלונות הציבור ואנו מקפידים לברר את הפניות ולענות לפונים בזמן קצר, תוך שיתוף של כל דרגי ההנהלה, לרבות מנהל המרכז.

בדוכן בתערוכה הצגנו את כל התהליכים שנעשו השנה האחרונה ואף הודגמה עבודה שזכתה בפרס בעבר, אשר עסקה בשיפור טכנולוגי במעגל הזמנת/הספקת המזון והארוחות לחולים, בהתאם למצבם הרפואי ובהתאם להוראות הרופאים והתזונאית. מהלך זה הביא לשיפור ניכר בתהליך ולחיסכון וזכה לתשומת לב רבה.

בכנס הצגנו גם תהליכי איכות רבים ואת חזון ויעדי המרכז.

הדוכן והתכנים שהוצגו זכו בתשומת לב רבה ובשבחים רבים, ושוב הוכחנו שהמרכז הרפואי ברזילי עושה רבות למען איכות הטיפול והוא נמצא על המפה, למען עובדיו ומטופליו

 

לקישור לכתבה שצולמה באמצעות הטלפון הסלולרי והועלתה לאתר המרכז הרפואי ב"בשידור מהשטח."

  לכתבה מעתון סקופ אשקלון
הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד